საქართველოს კომუნიკაციების კომისია ქართული სატელევიზიო არხებისა და რადიოების სარეკლამო შემოსავლების სტატისტიკას აქვეყნებს.
2021 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები, წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, 3%-ით გაიზარდა და 14.5 მილიონი ლარი შეადგინა, საიდანაც 13.2 მილიონი ლარი პირდაპირ რეკლამასა და სპონსორობაზე მოდის. ჯამური სარეკლამო შემოსავლების ზრდა ტელეკომპანია პირველს, სილქნეტს, ფორმულას და სხვებს ჰქონდათ, ხოლო ტელეიმედის, რუსთავი 2-ის, მთავარი არხის და საზოგადოებრივი მაუწყებლის სარეკლამო შემოსავლებში კლება დაფიქსირდა.
2021 წლის პირველ კვარტალში ტელევიზიების მიერ მიღებული ჯამური სარეკლამო შემოსავლები ასე ნაწილდება:
-
ტელეიმედი – 5.3 მილიონი ლარი
-
რუსთავი 2 – 2.0 მილიონი ლარი
-
მთავარი არხი – 1.9 მილიონი ლარი
-
ტვ პირველი – 1.2 მილიონი ლარი
-
სილქნეტი – 0.8 მილიონი ლარი
-
ფორმულა – 0.7 მილიონი ლარი
-
PostTV - 0.7 მილიონი ლარი