მოგეხსენებათ, რომ ჩვენ უკვე ძალიან მნიშვნელოვანი უპირატესობა მივეცით ელექტრო ტრანსპორტს შიდა წვის ძრავიან ავტომანქანებთან შედარებით, განბაჟება ფაქტობრივად გახლავთ ნულოვანი და ნაბიჯ-ნაბიჯ ჩვენ კიდევ უფრო გავზრდით სხვაობას განბაჟების ნაწილში ელექტრო ტრანსპორტსა და ტრადიციულ ავტომობილებს შორის. ამასთან ერთად, ჩვენ განვავითარებთ ინფრასტრუქტურას, რომელიც კიდევ უფრო დააჩქარებს და ხელს შეუწყობს იმას, რომ უფრო მეტი ადამიანი დაინტერესდეს საქართველოში ელექტრო ავტომობილების შემოყვანით. ჩვენ ძალიან მნიშვნელოვან ფისკალურ სტიმულს მივცემთ ისეთ სალიზინგო სქემების ამუშავებას საქართველოში, რომლის მიხედვითაც მომხმარებელი შეიძენს ელექტრო ავტომობილს და ფაქტობრივად, იმ ხარჯის ეკონომიით, რასაც ის მიიღებს საწვავიდან დანაზოგი სახსრების მეშვეობით, ხუთ წლიან ვადაში გამოისყიდის ავტომობილს, ფაქტობრივად, დამატებითი ხარჯების გარეშე. ბუნებრივია, ეს ქმნის ძალიან მნიშვნელოვან უპირატესობებს.
tbl.ge/373x
დაკოპირდა
საქართველოს პრემიერმინისტრის მამუკა ბახტაძის თქმით, შემდეგი ათი წლის განმავლობაში საქართველოში მოქმედი ავტოპარკის 90% ჩანაცვლდება ელექტრომობილებით. ამის შესახებ პრემიერმა მწვანე პოლიტიკის“ სამოქმედო გეგმის იმპლემენტაციის პირველი ეტაპის პრეზენტაციაზე ისაუბრა. ბახტაძის თქმით, ნაბიჯ-ნაბიჯ გაიზრდება ფასის სხვაობა ელექტრო ტრანსპორტსა დასხვა ავტომობილების განბაჟებას შორის, ასევე განავითარებენ ინფრასტრუქტურას, იმისთვის, რომ მეტი ადამიანი დაინტერესდეს ელექტრომობილების შემოყვანით.
ამავე თემაზე
- 2030 წლიდან MERCEDES-BENZ-ი სრულად გადავა ელექტრომობილების წარმოებაზე
- Volkswagen-ს სახელის შეცვლის სააპრილო ხუმრობა, შესაძლოა, ძვირად დაუჯდეს
- ჩინური ტექნოლოგიური კომპანია XIAOMI ელექტრომობილების წარმოებას გეგმავს
- რომელი ქვეყნები ლიდერობენ ელექტრომობილებზე მოთხოვნით?
- ბახტაძე: ათი წლის განმავლობაში მოქმედი ავტოპარკის 90% ჩანაცვლდება ელექტრომობილებით