რეკლამა

“ბეთმენი” ბრუნდება

8 ავტომობილი Ford Expolrer და 40 ფულადი პრიზი 8 შაბათის განმავლობაში - ასეთია "ევროპა ბეთის" მილიონიანი საპრიზო ფონდი ახალი აქციის ფარგლებში.

„ევროპა-ბეთი“ სპორტის მოყვარულებისთვის „ბეთმენის“ განახლებულ კამპანიას იწყებს, რომლის ფარგლებშიც ავტომობილი Ford Explorer-ი და ფულადი პრიზები: 15.000, 10.000, 7.0000, 5.000 და 3.000 ლარი 8-ჯერ თამაშდება.

გათამაშება მომხმარებლებს შეუზღუდავი რაოდენობის ბილეთების დაგროვების შანსს აძლევს. 

„ბეთმენი“ 1 თებერვლიდან დაიწყება, პირველი გათამაშება 13 თებერვალს, ხოლო ბოლო 2 აპრილს, რუსთავი 2 ის პირდაპირ ეთერში, ყოველ შაბათს, 6 საათიანი კურიერის შემდეგ გაიმართება.

„ბეთმენში“ მონაწილეობის მისაღებად „ევროპა ბეთის„ მომხმარებელმა უნდა განახორციელოს , მინიმუმ 5-ლარიანი და მინიმუმ 5 პოზიციის ფსონი, რომლის კოეფიციენტი თითო პოზიციაზე მინიმუმ 1.2-ია.

პრემატჩის და ლაივის პოზიციებზე გათამაშების ბილეთების დარიცხვის პრინციპი განსხვავებულია: ლაივის შემთხვევაში დარიცხული ბილეთების რაოდენობა ორმაგდება. ამასთანავე, ფსონი რომ ლაივზე განთავსებულად ჩაითვალოს და ბილეთები გაორმაგებული რაოდენობით დაირიცხოს, აუცილებელი პირობაა განთავსებულ ბილეთში ყველა პოზიცია ლაივიდან იყოს.

დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებ გვერდს http://betman.ge

„ევროპაბეთი“ მომხმარებლებს მოგებას უსურვებს და „ბეთმენის“ გარდა ამ წელს სხვა სიურპრიზებსაც პირდება. 

ევროპა-ბეთის შესახებ

Europe-Bet.com დაარსდა 2010 წელს და იქცა უდიდეს დამოუკიდებელ ონლაინ თამაშების ოპერატორად საქართველოსა და მთელს რეგიონში. იგი მომხმარებელს სთავაზობს ფართო სპექტრის ონლაინ თამაშებს, როგორებიცაა: ტოტალიზატორი, პოკერი,  Live კაზინო, ე.წ. რულეტკა, მობილური ონლაინ თამაშები და კლასიკური თამაშები. პირველივე დღეებიდან Europe-Bet.com-მა შემოგვთავაზა  დამოუკიდებელი ონლაინ პოკერ რუმი და ორგანიზება გაუწია ტურნირების სერიებს. 2015 წელს გახდა „World Poker Tour“-ის ოფიციალური პარტნიორი საქართველოში. ამავე წელს, „ევროპა-ბეთი“ შეიძინა „ბეთსონ ჯგუფმა“, რომელიც  50 წლიანი გამოცდილებით სათამაშო ბიზნესში ლიდერი კომპანიაა.

Betsson Group-ის შესახებ

Betsson Group წარმოადგენს ლიდერ მოთამაშეს სკანდინავიისა და ნიდერლანდების აზარტული ონლაინ თამაშების ბაზარზე,  აერთიანებს 20-ზე მეტ ბრენდს გლობალურად. Betsson ახორციელებს მულტი-ბრენდულ სტრატეგიას, მათ შორის რამდენიმე ისეთი ძლიერი ლოკალური ბრენდით, როგორიცაა www.betsson.com, www.betsafe.com, www.nordicbet.com, www.triobet.com, www.kroon.com. ზოგიერთი ბრენდი წარმოდგენილია მხოლოდ ერთ ბაზარზე, თუმცა ზოგი ფუნქციონირებს 20-ზე მეტ ქვეყანაში მსოფლიოს მასშტაბით. აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნებში Betsson ძირითადად წარმოდგენილია პოლონეთსა და ბალტიისპირეთის ქვეყნებში, აგრეთვე, Betsson ფლობს ადგილობრივ ლიცენზიას ესტონეთში, ოპერირებს თურქეთში B2B პარტნიორის მეშვეობით. პორტფოლიოში „ევროპა-ბეთის“ ბრენდის დამატებით, „Betsson Group“ აგრძელებს თავისი სტრატეგიული პოზიციის გამყარებას რეგიონში.

კომენტარები