ოსკარის 91-ე დაჯილდოებაზე Google-მა რეკლამებით აჩვენა, თუ როგორ შეუძლია Google-ის ხელოვნურ ინტელექტს სხვადასხვა კლასიკურ თუ ახალ ფილმებში მოვლენების განვითარების ცვლილება.
დაჯილოების საღამოზე ფილმები, როგორებიც არის "2001: A Space Odyssey", "Ladybird", "Psycho", და "Scream" მოკლე ვიდეობის სახით აჩვენეს. რეკლამებმა გვაჩვენა, როგორ შეცვლიდა Google-ის დამხმარე ხელოვნური ინტელექტი სხვადასხვა სცენებს ცნობილი ფილმებიდან, რაც პერსონაჟებს დროს დააზოგინებდა.
Google-მა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით, პირველად გასული წლის დეკემბერში "Home Alone"-ის ალტერნატიული სცენები გადაიღო.