საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, 2016 წლის იანვარ-ნოემბერში საქართველოს მოსახლეობამ მობილურ კავშირგაბმულობაში ჯამში 365 მილიონი ლარი გადაიხადა, ეს 2015 წლის ანალოგიურ მაჩვენებელთან შედარებით 2 მილიონი ლარით ნაკლებია.
ეს 365 მილიონი ლარი კომპანიების მიხედვით ასე განაწილდა:
- მაგთიკომი - 173 მილიონი ლარი, შემოსავლების ზრდა 8%
- ჯეოსელი - 125 მილიონი ლარი, შემოსავლების კლება 7.8%
- მობიტელი (ბილაინი) - 65 მილიონი ლარი, შემოსავლების კლება 7.2%
- სილქნეთი - 11.7 მილიონი ლარი, შემოსავლების კლება 14%
- ჯიმობაილი - 0.07 მილიონი ლარი (კომპანია 2016 წლიდან ოპერირებს)
რაც შეეხება აბონენტების რაოდენობას, აქაც პირველ ადგილზე მაგთიკომია:
- მაგთიკომი - 1,987,573 აბონენტი
- ჯეოსელი - 1,716,944 აბონენტი
- მობიტელი (ბილაინი) - 1,206,379 აბონენტი
- სილქნეთი - 21,354 აბონენტი
- ჯიმობაილი - 2,031 აბონენტი