NDI-ის კვლევის მიხედვით, ინტერნეტს კვირაში ერთხელ მაინც გამოკითხულთა 64% იყენებს;
6% ინტერნეტს იშვიათად იყენებს;
30% - არასდროს იყენებს;
სოფლის ტიპის დასახლებებში ინტერნეტს კვირაში ერთხელ მაინც იყენებს გამოკითხულთა 50%;
- არასდროს იყენებს - 45%;
- უმცირესობათა დასახლებებში ინტერნეტს კვირაში ერთხელ მაინც იყენებს 52%;
- არასდროს იყენებს - 28%;
იმ 69%-დან, ვინც ინტერნეტს იყენებს, ყველაზე ხშირი აქტივობა აქვს შემდეგი მიმართულებით:
- ვიყენებ Facebook-ს - 72%;
- ვეძებ ინფორმაციას (google, wiki) - 49%;
- ვტვირთავ, ვუსმენ, ვუყურებ ფილმებს, მუსიკას, ვიდეოებს - 20%;
- ვიყენებ სხვა სოციალურ ქსელებს, Facebook-ის გარდა - 20%;
- ვკითხულობ, ვუყურებ ან ვუსმენ ახალ ამბებს, გადაცემებს, სოც. ქსელებზე განთავსებული ინფორმაციის გარდა - 18%;
- ვიყენებ სკაიპს - 16%;
- ვიღებ და ვგზავნი ელექტრონულ გზავნილებს - 14%;
- ვთამაშობ ონლაინ თამაშებს (აზარტულის გარდა) - 3%;
- ვყიდულობ სხვადასხვა საქონელს - 3%;
- ვწერ ბლოგებს/ვკითხულობ სხვების ბლოგებს - 2%;
- სხვა - 2%;
ამავე კვლევის მიხედვით, იმ 69%-დან, ვინც ინტერნეტს იყენებს, 53%-ს ფეისბუქზე ხშირად ხვდება პოლიტიკური ამბები;
28%-ს - იშვიათად ხვდება ფეისბუქზე პოლიტიკური ამბები;
9%-ს - საერთოდ არ ხვდება;
იმათი 67%, რომელსაც ფეისბუქზე ახალი ამბები ხვდება, ამ ამბებს ხანდახან ენდობა;
11% - იშვიათად;
20% - არასდროს ენდობა;
იმ 69%-დან, ვინც ინტერნეტს იყენებს, 37%-ს სოციალური მედია ეხმარება, გაიგოს ახალი ამბები;
14%-ს სოციალური მედია უფრო აბნევს, გაიგოს ახალი ამბები;
36% ამბობს, რომ სოციალურ მედიას მასზე გავლენა არ აქვს;
9% სოციალურ მედიას არ იყენებს;
NDI-მ საზოგადოებრივი აზრის კვლევა, დღეს, 16 იანვარს გამოაქვეყნა. კვლევის საველე სამუშაოები ჩატარდა 2019 წლის 19 ნოემბერი-13 დეკემბრის პერიოდში, საქართველოს მასშტაბით (ოკუპირებული ტერიტორიების გამოკლებით), 2,180 პირისპირ ინტერვიუს წარმომადგენლობითი შერჩევის საფუძველზე.