საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, 2018 წლის იანვარ-თებერვალში საქართველოს მოსახლეობამ ფიქსირებულ ფართოზოლოვან ინტერნეტში ჯამში 35 მილიონი ლარი გადაიხადა, რაც 2017 წლის ანალოგიურ მაჩვენებლთან შედარებით 3%-ით მეტია. ეს თანხა კომპანიების მიხედვით შემდეგნაირად ნაწილდება:
საბოლოო აბონენტებისთვის მიწოდებული ინტერნეტის ღირებულება უმსხვილესი კომპანიების მიხედვით (იანვარ-თებერვალი):
- მაგთიკომი - 15.6 მილიონი ლარი
- სილქნეტი - 13.2 მილიონი ლარი
- ახალი ქსელები - 1.1 მილიონი ლარი
- დანარჩენი კომპანიების მაჩვენებელ 1 მილიონზე მცირეა
აბონენტების რაოდენობა:
- მაგთიკომი - 309 ათასი აბონენტი
- სილქნეტი - 276 ათასი აბონენტი
- ახალი ქსელები - 35 ათასი აბონენტი
- CGC - 16 ათასი აბონენტი
ქვეყანაში ჯამურად 746 ათას აბონენტს აქვს ფიქსირებული ფართოზოლოვანი ინტერნეტი. რეგიონების მიხედვით აბონენტების ყველაზე დიდი კონცენტრაცია თბილისშია.