საზოგადოებრივი მაუწყებლის ხელმძღვანელი ეთერში არ უშვებს პოლიტიკურ რეკლამას, - თუმცა კანონით ვალდებულია, რომ გაუშვას, - მხოლოდ იმიტომ, რომ პირადად მას არ მოსწონს. არის თუ არა ეს მედია-სივრცის პოლიტიკური კონტროლის ახალი სახე? ასეთი რამ ოდესმე გვქონია? მე არ მახსოვს. არა, ბევრი ცუდი რამე გვქონია, ვიცი, მაგრამ ეს, მგონი, არაა. თუ არ მახსოვს? მოკლედ, ყოველდღე იდიოტიზმის რაღაც ახალ მიჯნებს ვლახავთ და უკვე აღარ ვიცით, რომელს მივაქციოთ ყურადღება.
tbl.ge/6i6
დაკოპირდა
ასე გამოეხმაურა პოლიტოლოგი გია ნოდია facebook-ის პირად გვერდზე, GPB-ის ხელმძღვანელის კომენტარს ”ნეტგაზეთთან”, სადაც თამაზ ტყემალაძე განმარტავს, რატომ უთხრა ენმ-ს უარი პოლიტიკური რეკლამის ეთერში განთავსებაზე: ”ეს რეკლამა სხვისი ანტირეკლამა კი არ უნდა იყოს, თავის თავზე თქვან, რა ვაჟკაცები არიან, რა გააკეთეს და ოცნებამ რა არ გააკეთა, ამას ეთერში არ მივცემ”.
ამავე თემაზე
- მაღლაფერიძე: აქამდე არცერთი გადაცემა მოსწონდათ, ახლა აღმოჩნდა, ყველა მოსწონთ
- საზმაუ: კატეგორიულად მიუღებლად მიგვაჩნია რომელიმე გადაცემის ირგვლივ საკითხის პოლიტიზება
- 1-ელი არხის სამეურვეო საბჭოს 2 წევრი გორგილაძის გადაცემის დახურვის გამო დირექტორს მიმართავს
- მდინარაძე საზმაუზე: მივაღწიეთ კონსენსუსს, მომდევნო 2 წელი ბიუჯეტი იქნება იგივე, რაც წელს
- პაპუაშვილი: საზმაუს ბიუჯეტის მშპ-ზე მიბმა დროებითი ნორმა იყო, ვიმსჯელებთ, რა მოვიფიქროთ