რა თქმა უნდა, ამ ავტომობილში ყველაზე საინტერესო, მისი გაძლიერებული ძრავაა. შეიცვალა მისი მართვის ელექტრონული სისტემის პროგრამა, რომელიც ანთების და შეფრქვევის ფაზებს ახლებურად ანაწილებს. ახალია გამოსაბოლქვი სისტემაც, რომელსაც ტიტანისგან დამზადებული მილები და ოთხი გამოსაბოლქვი აქვს. ეს სისტემა იმითაა გამორჩეული, რომ ჩვეულებრივ გამოსაბოლქვზე დაახლოებით 40 პროცენტით ნაკლებს იწონის. ყოველივეს შედეგად, ძრავის სიმძლავრე, 571-დან 611 ცხენის ძალამდე გაიზარდა.
შეიცვალა დაკიდების სისტემაც. ამიერიდან, ის რეგულირებადია. მისი მახასიათებლების შეცვლა სალონიდან, სპეციალურ ღილაკზე თითის დაჭერით შეიძლება. მოძრაობის დროსვე შესაძლებელია კლირენსის შეცვლაც. რეგულირების დიაპაზონი 40 მილიმეტრს აღწევს. ამორტიზატორებს მუშაობის ორი რეჟიმი აქვს – სპორტული და კომფორტული.
ახალი ჰიპერავტომობილის წინა ნაწილი 20-დუიმიან, უკანა კი 21-დუიმიან ბორბლებზე დგას. შესაბამისად, მათზე 275/30 ZR 20 და 295/25 ZR 21 ზომის საბურავებია ჩაცმული. ბორბლები საკუთრივ ბრაბუსმა დაამზადა, რეზინი კი მიშლენის წარმოებისაა.
ტუნინგგამოვლილი ავტომობილი იმავე აეროდინამიკური პაკეტით (რომლის ელემენტებიც კარბონის კომპოზიტით დამზადდა) აღჭურვეს, რომელიც ბრაბუსმა ამავე ავტომობილის კუპესძარიანი ვერსიისთვის შეიმუშავა. ამ პაკეტში შედის წინა სპოილერი, რადიატორის ორივე მხარეს განლაგებული ჰაერის ამღები, გვერდითა ჰაერის ამღებები, რომლებზეც კომპანიის ლოგოა დასმული, სხვა ფორმის საწვავის ჩასასხმელის ხუფი, ახალი უკანა ბამპერი და მის ქვეშ განლაგებული დიფუზორი.
შეცვლილია სალონის გაფორმებაც, სადაც უჟანგავი ფოლადისგან დამზადებულ დეტალებს შეხვდებით, ყველაზე საინტერესო კი ისაა, რომ სპიდომეტრის დანაყოფი 400 კმ/სთ-ს უჩვენებს. თუმცა, რამდენად შეესაბამება ეს მაჩვენებელი რეალობას, ამას ბრაბუსი ჯერ არ გვიმხელს – ავტომობილის დინამიკური მახასიათებლები არ გამოუქვეყნებია.